CELOWOŚĆ ZASILANIA

Celowość wtryskowego zasilania silnika dwusuwowego ogranicza ponadto okoliczność, że w razie wstępnego sprę­żania czystego powietrza w skrzyni korbowej trzeba sto­sować oddzielny układ smarowania, zbędny w razie tzw. smarowania mieszankowego, polegającego na dodawaniu niewielkiej (2.. .5%) ilości oleju silnikowego do paliwa. Podwyższa to wprawdzie jeszcze bardziej koszt osprzętu silnika, lecz jednocześnie zapewnia pewne oszczędności, wynikające ze zmniejszenia zużycia oleju silnikowego (w porównaniu ze smarowaniem mieszankowym).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!