BEZPOŚREDNIO PRZED ZMIANĄ

Bezpośrednio przed zmianą kierunku posuwistego ruchu tłoczka na przeciwny, jego ścianka przesłania wyloty kanalików w tulei upustowej; wskutek czego kończy się w zasadzie napełnianie cylinderka paliwem (którego drobne ilości napływają jeszcze nadal przez kanaliki upustowe w tłoczku). Po wykonaniu zwrotu ze­wnętrznego tłoczek wsuwa się w głąb cylinderka (suw ro­boczy), a jednocześnie promie­niowy kanalik wylotowy w jego ściance nasuwa się na wlot jednego z ośmiu kanalików odpływowych w obudowie pompy wtryskowej. Początkowo, w miarę zmniejszania się pojem­ności wnętrza cylinderka, paliwo wypływa z niego przez kanaliki upustowe w tłoczku z powrotem do komory zasiłającej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!